LinkedIn

Nieuwe huisstijl

  1. Nieuwe huisstijl

Nieuwe huisstijl

Met trots introduceren we ons nieuwe logo en onze nieuwe huisstijl. De afgelopen 35 jaar hebben we een mooie ontwikkeling doorgemaakt en dat willen we terug laten komen in onze uitstraling. Ons nieuwe logo en huisstijl is frisser maar nog met dezelfde swung bouwen we samen met onze relaties voort aan het verder versterken van het fundament. Dat betekent dat we er net zoals de afgelopen 35 jaar zullen zijn voor onze relaties van ‘s morgens vroeg tot ’s avonds laat.

Het verhaal van ons nieuwe logo

We hebben ambities, zijn volop in beweging om mee te veranderen met de markt, onze klanten en hun wensen, maar niet zonder het goede uit het verleden mee te nemen. We bouwen voort op het sterke fundament dat de afgelopen jaren is neergezet. In ons logo wordt dit gesymboliseerd door de diamant uit het oude logo in een moderner jasje te steken. De in elkaar gedraaide diamanten geven de hechte verbondenheid van SuperGarant met haar klanten weer. Het nieuwe kleurenpalet blauw, groen en turquoise zorgen voor een frisse uitstraling, het donkerblauw voor degelijkheid en professionaliteit. We verstaan niet alleen ons vak, maar door onze persoonlijke benadering (gesymboliseerd in het handgeschreven onderschrift) ook de klant. En dat doen we soms net iets anders dan anderen, kijk maar naar onze G.

De komende weken werken wij er aan om alle oude uitingen om te zetten naar de nieuwe huisstijl. Het kan dus voorkomen dat u ons oude logo nog tegenkomt.

Voor vragen kan je contact opnemen met Frank Smits: fsmits@supergarant.nl.